oktober

Bra
* har kommit in på en utbildning jag impulssökte när jag var i Makedonien
* har skaffat mig en garderob (så slipper jag springa ner till klädkammaren i källaren)
* har köpt kattlakan
* har den finaste pojkvännen
* har fått Emils "gamla" dator (som är mycket, mycket bättre än min halvsmälta dator)

Dåligt
* har äntlgen en superbra kamera men min fotolust ligger på -100
* vädret suger en aning, i alla fall i Göteborg
* är hungrig heeeeela tiden
* har blivit tjock

I alla fall så ska jag lägga mig mer i min mysiga säng (tyvärr utan min pojkiga vän) och titta på Pretty Little Liars.
Börjar få slut på serier då jag har sett That 70's Show, Vänner, Desperate Housewives och mina andra favoritserier typ 100 gånger.
VAD SKA JAG KOLLA PÅ? Usch vilka problem jag har.

Om någon nu skulle vara intresserad av mitt liv så kan man följa mig på instagram, manasieve heter jag där!

Bye!

kommentarer
Postat av: gabriel

fast du är ju inte tjock, alls. så dum.

2013-10-16 - 09:13:12

vad vill du?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback