en helt ny karriär

Livet slutar aldrig att förvåna mig.
Det påminner mig mycket om TV-antenns-scenen i Mysteriet på Greveholm.
"Nu är det bra.. nu är det dåligt.. nu är det bra.. nu är det dåligt."
(se här http://www.youtube.com/watch?v=NInzD0RF6BQ)

Hur som helst så började en utbildning i mitten av oktober och än så länge går det bra.
Trivs rätt bra i klassen. Är inte utfryst men samtidigt tror jag inte att någon saknar mig när jag inte är där. Typ så.
Ska ut på praktik nästa vecka på en restaurang som heter Stearin, ska faktiskt bli spännande.

På söndag har jag och Emil varit tillsammans i ett helt år.
Eftersom att jag är så glad över att han har stått ut med mig så länge har jag planerat något alldeles speciellt.
Och han har ingen aning om vad. Thihi.

Här är en irrelevant bild på hur jag såg ut idag. (älskar halsduken!)

kommentarer

vad vill du?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback